fredag 8 augusti 2008

Jaha, "utmanad"... 8 sanningar om mig

Som rubiken säger, åtta sanningar om mig. Och jag har blivit "utmanad" av min fina vän L, så här kommer 8 sanningar om mig!
1. Jag är otroligt rastlös av mig och har gärna flera projekt på gång samtidigt bara för att kunna börja/fortsätta på något annat när jag tröttnat på det jag håller på med.

2. Jag har extremt överdrivet dåligt tålamod och tappar alldeles för ofta humöret på grund av det.

3. Jag är pedant. Var sak på sin plats och jag hatar stora tvätthögar, oordning och stök!

4. Jag är hypokondriker. Jag kan inbilla mig den ena sjukdomen efter den andra. Gärna allvarliga sjukdomar också. Men det jag fruktar mest är kräk!

5. Jag gjorde lumpen för att jag hade för dåliga gymnasiebetyg för att ens kunna läsa vidare, för lat för att ta ett "skitjobb" och hade ingen lust att leva på soc.

6. Jag har en gång i tiden haft en "mörk period" då jag hade svartfärgat hår, Dr. Martens kängor och gamla militärrockar som vinterytterplagg (ja, det var under en identitetskris första året i gymnasiet...)

7. Jag är tidsoptimist.

8. Jag har grymt dåligt karaktär vad gäller godis och sötsaker kontra träning. Hade jag bara hittat rätt balans där emellan så hade jag sluppit att alltid må dåligt över hur jag ser ut, kroppsligt.

Ja, den som vill kan ju berätta åtta sanningar om sig själv! Känn er utmanade, ni som läser här!

*kram*

Inga kommentarer: