onsdag 6 augusti 2008

Thank you Sterling!

Näst nästa resa är redan bestämd! Nästa resa blir ju Dominikanska Republiken i januari. Resmål är bestämt men datumen, hotell och flygresan är inte bokat riktigt än. Men näst nästa resa är redan bestämd och ska bokas så snart Sterling kommer ut med flygtiderna till Kreta! Vi åker till Chania på Kreta i slutet av maj. Långt dit, men jag längtar redan! Hotell har vi redan hittat och det kommer kosta oss knappt 4000 kr för 7 nätter inklusive frukost för mig, pappamannen och lilla prinsessan. Flyget står Sterling för! För igår när jag öppnade min inbox så hade jag, pappamannen och lilla prinsessan fått varsitt "ursäktsbrev" från Sterling där de beklagade förseningen i torsdag när vi skulle åka till London. Som kompensation fick vi vars ett presentkort på en tur/retur resa med Sterling vart vi vill inom Europa (förutom till Kanarieöarna)! Helt underbart ju!!! Tänk, under ett års tid så kommer vi att ha varit på tre utlandssemestrar! London, Dominikanska Republiken och Kreta!
Så, nu väntar jag bara på att flygschemat för vårens och nästa sommars flygresor kommer upp så ska vi boka den resan!
Men sen blir det nog lugnt på resfronten i något år. Vi måste ju hinna vara hemma också ;-)

*kramar*

1 kommentar:

EmiliaJ75 sa...

Waow vilken kompensation!! Helt klart värt väntan nu ju...*blink*...

Vi får nog tyvärr hålla oss hemma nu när jag ska gå på föräldrapeng. Usch så fattig man blir då! Nåja, vi var ju på Mallorca i maj...