onsdag 11 juni 2008

Ica Maxi VS Psykakuten

Igår vann Ica Maxi. Hade igår varit i morse så hade psykakuten vunnit. Nu orkar jag inte mer. Jag går sönder inombords. Jag kommer sprängas i tusen bitar *poff* så är jag borta... Jag säger upp mig från mammarollen. Jag kapitulerar. Jag ger upp. Kastar in handduken. Det vi genomgår är ingen vanlig treårstrots. Det är ett levande helvete som jag inte vill vara delaktig i längre. Det kommer inte gå över, byt gärna plats med mig en vecka eller två så kommer ni själva se vilket kaos det är. Jag ger upp...


*kram* eller nå´t....

1 kommentar:

EmiliaJ75 sa...

Men kära du....nu måste ni söka hjälp via bvc eller vårdcentralen. Eller så ringer du själv till barnpsykologerna som finns i huset uppe vid stora sjukhuset! De är sååå trevliga och duktiga (har ju suttit där själv i över en timme och pratat) så får ni utreda vad som är "fel". Ni får då träffa en barnläkare och en barnpsykolog och så får de höra vad ni har att säga.

Gå nu inte längre med detta, ni har allt att vinna på att gå i väg!

Ring om du vill prata! STOR kramis!