torsdag 10 juli 2008

Fucking amazing

10 år! TIO ÅR!? Ja, det är faktiskt sant! Idag är det tio år sedan jag och pappamannen hade vår första date! Tänk, lilla vilda jag... samma karl i tio år! Ganska otroligt. För att vara jag. Tio år... Ett decennium. Och shit vad vi har upplevt tillsammans dessa år! Vi har hunnit flytta fyra gånger, gått igenom fyra dödsfall, haft fyra katter, jag har pluggat i fyra år, varit gifta i snart fyra år, gått igenom barnlöshetsträsket, gått igenom två IVF:er, fått ett barn, varit på väg att separera på allvar två (eller tre) gånger. Så att vi står där vi står idag, det är egentligen mot alla odds. Speciellt med tanke på hur olika vi är varandra, egentligen. Fira? Om vi ska fira? Nja, vi har barnvakt ikväll och ska bege oss till Sofiero för att lyssna på konsert med bl.a. Lars Winnerbäck, Miss Li och Maia Hirasawa. Nu hoppas jag att vi har vädergudarna med oss så att vi slipper stå i ösregn.

Tio år.... Fucking amazing. Och jösses vad jag känner mig gammal.

*kram*

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ville bara gratulera så jättemycket!!! :-)
Klart att Ni får fint väder! Winnerbäck har alltid med sig det!

Kramar

Helena Ericsson sa...

Grattis!
Kommer ihåg den sommaren.. :)

Vi får ta och höras en dag.
Kramar och hälsa "pappamannen"

Helena (Brandt) Ericsson

Anonym sa...

Grattis till era tio händelserika år tillsammans! :)

Vi ses på onsdag i Gantofta!
Kram!

EmiliaJ75 sa...

Grattis till de 10 åren! Vi är nu inne på vårt 16de år tillsammans....tror vi får fira med en tyst minut...*garv*....

Man går igenom mycket under ett liv tillsammans, både roligt och tråkigt. Jag ska bli gammal med Nicke och sitta på hemmet och blogga har jag tänkt...*ler*....

KRAM

Anonym sa...

Grattis till de 10 åren!! Vi firar 9 i höst så vi är inte långt efter! Winnerbäck var asbra!!

Anonym sa...

Kärlek på oss stumpan!