söndag 6 januari 2008

Mitt 2007

Den här finurliga sammanfattningen av året som gått hittade jag på min goda vän, Nettan´s, bloggsida och helt sonika så kopierade jag den. Mest bara för att jag tyckte den var så himla bra...

Årets aldrig gjort förut: Bli gravid spontant!
Årets nyårslöften: Det håller jag för mig själv :-)
Vem dog 2007? Tack och lov ingen som står mig nära...
Årets hälsa: Lite sisådär... Några luftrörsinfektioner och krånglig astma. Annars helt OK!
Årets lärdom: Det blir aldrig som man har tänkt sig (som vanligt)
Årets framgång: Fick tillbaka mitt gamla jobb, med väldigt bra lön samt arbetstider!
Årets skada: Ingen alls! Om inte en inflammation i handleden räknas som skada...?
Årets inköp: Ett hus!
Årets matupplevelse: Oj, det enda jag minns som inte är vardagsmat är gourmetmiddagarna på spa-helgen... Men det var verkligen en smakupplevelse i positiva ord!
Årets film: Herrejösses, här avverkas filmer på löpande band, men ingen som kvalificerar sig till titeln "årets film".
Årets slöseri: All mat man handlar hem men som tenderar att bli för gammal och hamna i soppåsen...
Årets glädje: Lilla prinsessan! Alltid!
Årets jul firades med? Pappamannen, lilla prinsessan min kära moder jord, två av systrarna, lillebror, svägerskan och hennes två barn.
Årets TV-program: Ugly Betty, Heroes och Medium
Årets önskan: Att många fler bitar i mitt och min familjs liv ska falla på plats!
Årets födelsedagar: Typ alla fyllde ju jämnt 2007...
Årets onödiga: Allt godis och snask jag stoppat i mig :-)
Årets sämsta: Missfallet
Årets må bra: Pilatesträningen och SPA-helgen med pappamannen
Årets sedda kändis: Kent, Martin Dahlin
Årets saknad: Systrarna utomlands. Och så lilla pappsingen förstås :-(
Årets människa/or: Allra bästabästisen L! Och så svägerskan M, utan tvkan!
Årets blogg: Helt underbara, välskrivna, välformulerade Saring´s blogg!
Årets krångel: Min kropp
Årets inte gjort: Allt jag borde ha gjort men inte fått ändan ur vagnen att göra...
Årets motion: Pilates och powerwalks
Årets flopp: Pilates och powerwalks. Pilates: alltid något som kom ivägen, powerwalks: tråkigt och gav mig luftrörsinfektioner i den kalla luften...
Året om din blogg: Började bra på annan blogg, sen stiltje och sen nya tag på den här nya sidan. Lite upp, lite ner och lite lagom med andra ord.

*kramar*

3 kommentarer:

EmiliaJ75 sa...

Härlig lista, har sett den lite varstans faktiskt! Blir dock alltid lika roligt att läsa...!
Såg ert hus i tidningen! Lite lustigt att det är Bodil som är er mäklare, hon och hennes man Leif har jag träffat många gånger eftersom de är väldigt goda vänner till min pappa och hans fru.
Vill höra/se mer om ert "nya" hus!

Kramisar!

Nettan sa...

Vill också se mer/höra om ert nya hus! Spännande ju!

Allt väl?

Saring sa...

Oj! Tack! Blir glad och hedrad över utnämningen - jippietjohoo!

Kram tebax