tisdag 6 maj 2008

Leverans på fredag!

Äntligen kan jag fullhandla igen! På fredag levereras vår nya fina rostfria anti-fingerprint självavfrostande frys och kyl! Och vår nya tvättmaskin! Äntligen ska jag bli av med ungefär två veckors tvätt! Dammsugaren fick vi hem redan idag, så den ska jag testköra imorgon. Eller på torsdag.... Det kanske blir Ikea imorgon. Men tänk, vilken lyx att återigen ha en stor kyl och en stor frys. Som håller kylan! Jag avskyr verkligen att ha tomt i kyl och frys. Så nu är den biten avklarad inför vår köksrenovering. Nu behöver vi inte tänka på det. Nu är det "bara" köksstommar, luckor, skåpsinredningen, bänkskiva, kakel, klinker, induktionshäll, ugn, spisfläkt, köksvask, kran, vvs:are och elektriker som ska ordnas. Så har vi vårt nya fina kök vi behöver.
Ska nog köpa mig en trisslott. För plötsligt händer det!

*kramar*

Nej, huvudvärken är fortfarande kvar... Fast nu kanske den mer beror på de ca 25000 kronorna vi handlade för idag... ;-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha..ja men bara man vet varför man har ont så ;-)

Ibland är det skönt att ha hyres...hihi...

tösan sa...

Linda:
Ja, verkligen! Ibland önskar jag att jag bara behövde lyfta telefonluren och så ordnade sig allt. Utan att det kostar en förmögenhet... :-)

EmiliaJ75 sa...

Men då förstår Martin dig nu när du säger att du har huvudvärk i sovrummet.....*ler*......

Kram!