torsdag 29 maj 2008

Skavsår i häcken

och träningsvärk i låren!
Vi köpte varsin (begagnad) mountainbike i dag, jag och pappamannen. Och eftersom min var den med pakethållare, så fick ju jag ta barlasten bestående av ca 17 kg liten prinsessa *pust*. Hon älskar att sitta där bak och cykla. Hmmm, hur var det nu igen? Vem är det egentligen som cyklar? Men, men. Nu har vi varsin cykel med 21 växlar och det känns bra. Jag som inte har cyklat på typ tre år, det var ovant. Men jag hoppas att det här kan få ut mig på lite motion.

Äh, det var ju egentligen inte det här jag skulle skriva om. Cyklarna alltså... Men jag har glömt vad det var som snurrade runt inne i mitt huvud. Det kommer väl tillbaka så småningom.

*kramar*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad skoj med cyklar! Vi ska oxå skaffa det har vi bestämt! Hänger gärna med dig och tränar i Bjuv när jag kan!

Anonym sa...

Visst är det mysigt att cykla? Vi cyklar varje dag till dagis och hämtar med vagnen. Visst är jag hurtig? ;-)
Har mailat dig men fick mail tillbaka att det skulle ta ett tag innan det är framme...
Skulle höra hur det gick förra veckan? Eller, var det förra veckan igen...?