söndag 5 juli 2009

Grattisgrattisgrattis!!!

En hel drös med grattiskramar (och givetvis fortsatt tumhållning) till allra finaste S och B som återigen väntar ett litet mirakel! Den här gången ska allt gå bra och ni ska få höra er bebis fylla sina små lungor med luft och ta sitt första skrik, se er bebis första leende, byta blöjor, traska oändligt många barnvagnspromenader, torka kräk, få tokblöta pussar, höra ljuvligt barnskratt, bli väckta i ottan, placera småsmåsmå skor i hallen... Ja, jag kan fortsätta i en evighet :-) Men det viktigaste av allt; alla lustiga tecken som du/ni publicerat på er blogg (orkidéerna som blommar igen, alla slumpdatum som infallit under senaste tiden...) det bara måste betyda något! Amanda sitter nog i sin himmel nu med ett litet pillemariskt leende på sina små läppar! Lycklig för er skull och lycklig för att hon ju faktiskt ska få bli storasyster!
Finaste ni, jag håller mina tummar för att allt verkligen ska gå riktigtriktigt bra nu! Det är er tur nu! Tänk att ni plussade idag... *wohoooooo*

*kramar*

3 kommentarer:

Stefan o Becka sa...

Tack.
Jag vet inte vad jag ska säga mer än att din blogg var underbar och att vi uppskattar all tumhållning och alla varma tankar!

Du får sluta med att få mig att gråta på jobb!
Jag är ju kille!!
Kan jag med skylla på hormoner, tro?
*hahahahaha*

*stora kramar*

PS. Vi måste ses snart! DS

tösan sa...

Stefan:
Japp, klart man får gråta på jobb! Och självklart får du skylla på hormonerna! Passa dig bara för snart kommer gravidmagen också ;-)
*kramar*
Klart vi ska ses snart!!!

EmiliaJ75 sa...

Underbara nyheter för S och B! Man blir alltid så glad....särskilt vi som haft svårt för att få, man tar inte allt för givet!