onsdag 15 juli 2009

Och kvar i Nyköping är våra kuddar...

Dessa nedrans kuddar alltså. För det första glömde vi ta med oss lilla prinsessans kudde när vi åkte upp till Stockholm, inte hela världen eftersom vi kan låna på plats. Pappamannen och jag "måste" ha våra egna med oss, våra nackkuddar. Jag kan inte sova utan min!
Så givetvis hade vi dem med oss in på hotellet. Och glömde dem där när vi åkte hem. Nästan framme i Linlöping kom vi på det och vända...? Nej. Så mycket älskar vi dem inte. Trodde jag då. Men nu saknar jag min kudde!
Vi var idag iväg till Ikea för att handla nya; slut! Vidare till Jysk för att kolla på alternativ; obekväma.
Iväg till Sovabutiken och alternativet en ny Tempurkudde; för hård och alldeles för dyr! 875 kr för en kudde! Ja, men de är jäkligt sköna... men inget kan klassa sig med min älsklingskudde! Helt plötsligt är jag ett litet barn som inte kan sova utan min kudde! Glöm substitut. Jag vill ha min kudde!!
Nu får vi se till att få våra kuddar skickade hem till oss! Till dess att de kommer hem igen så kommer jag sova urdåligt.
Jag saknar min kudde...

*kramar*

Inga kommentarer: