måndag 3 augusti 2009

Sovmorgon

Är det något som min Onge alltid har varit bra på så är det att sova! I går somnade hon vid 19:30 och hon vaknade i morse strax efter kl. 09:00!!! Är man trött då, eller....? Nästa tisdag börjar hon på dagis igen efter drygt 7 veckors sommarlov. Då är det slut på sömntutemorgnarna :-)
Jag då? Jo, jag kom i säng strax efter midnatt och sov till strax innan 9. Utvilad? Njaej... är ju inte trött på kvällen eftersom jag får vila så mycket på dagarna p.g.a. huvudvärk och yrsel. Huvudvärken sitter i även i dag. Får ta och brygga en kanna kaffe (dags snart att börja dra ner på det så jag inte blir koffeinist) och sen får jag nog fasiken ta en värktablett i dag med. Det börjar bli tröttsamt nu att må så här och inte veta vad som är fel. Hoppas på en remiss i brevlådan idag!

Idag ska nog pappamannen hämta nyckeln till lägenheten. Så ska vi åka dit i eftermiddag och mäta fram hur mycket golv vi ska handla. Till helgen ska vi lägga in golvet och börja flytta sakerna som ska in i källarförrådet. Och nästa helg igen så flyttar vi från huset helt och hållet! Eftersom jag är "ledig" så ska jag börja köra dit lite kläder och saker som vi inte behöver ha i huset så är det bara de tunga möblerna som ska flyttas.
Städning av huset är utlejt och inbokat, känns jätteskönt att slippa ta tag i det också!

Nä, nu måste jag vila mitt stackars huvud!

*kramar*

2 kommentarer:

EmiliaJ75 sa...

Vad jobbigt att du går med ständig huvudvärk. Usch, det räcker med lilla man kan få nu med allt åskväder. Hoppas det släpper snart!
Lycka till med allt inför flytten!

Petra sa...

Men din stackare :( Fy fasen vad läskigt! Hoppas att den där remissen kom idag!
Krya på dig!