söndag 2 augusti 2009

Fortfarande hemma!

Men det känns inte helt ok hela tiden. Huvudvärken gör sig påmind då och då som ett krampande tag om bakhuvudet. Än har jag inte gett mig på mina värktabletter, gillar inte att ta starka smärtstillande om det inte är absolut nödvändigt. Sen är jag lite "gungig" i huvudet och det är inte alltid som kroppen vill göra precis det jag vill att den ska göra. Lite slow-motion-effekt fortfarande och ögonen vill inte heller alltid hänga med.
Vi var och handlade på Maxi idag och det var precis vad jag orkade med... Nu gör jag en uppdatering här, mest för min egen skull men kanske ni andra också funderar på hur det står till med mig? Kaffe dricks för glatta livet. Jag blir åtminstonde piggare för stunden, även om jag egentligen skulle kunna sova dygnet om... Jag vågar inte köra bil själv än. Ska bli spännande att se hur morgondagen blir när jag ska vara själv hemma med lilla prinsessan?! Äh, det löser sig säkert. Hon är så himla duktig, hon förstår ju att jag inte mår bra. Nu vill jag bara få min tid till neurologen. Jag vill veta vad det är för fel på mig! Något är ju fel, för så här ska man inte må eller känna sig.
Fick så himla ont i korsryggen och ut i svanskotan idag på maxi också. Har fortfarande lite känningar efter lumbal punktionen.
Nä, nu blir det till att sluka kaffet och sen får det nog 17 bli en värktablett i alla fall... Och en tupplur på det, sen ska jag nog orka några timmar till!

*kramar*

3 kommentarer:

famgranath sa...

Skönt att höra att du åtminstone inte mår sämre! Hoppas du får tid snart! Inte skoj att må dåligt , speciellt inte när man inte vet vad som är fel! Krya på dig!

Nettan sa...

Men snälla vännen, nu blir jag ju orolig för dig!
Håller tummarna för att du ska bli frisk snabbt och att du få veta vad det är som hänt!
Kram
Nettan

EmiliaJ75 sa...

Hoppas du snart mår bättre vännen! "Släng" in Y-L här om du behöver barnvakt någon dag.
KRAM