lördag 29 mars 2008

Kaos!

Hela mitt hem är upp-och-ner! Hjäääälp!
Idag började vi äntligen packa inför flytten. Klädkammaren, alla byråerna samt garderoben i tvättstugan har jag gått igenom. Jösses, vad mycket kläder man hittar som bara ligger och skräpar! Pappamannen har tömt CD/DVD-skåpet samt två bokhyllor. Lite av lilla prinsessans saker är nedpackad. Ibland passade hon på att packa ner sig själv också...
Helt ärligt, vi har fyllt 5 flyttkartonger hittills och det kommer nog räcka med 20 kartonger vi har till vårt förfogande. Jag tackar för att jag oftast får min vilja igenom att inte spara på massa sentimentalt tjafs. Det ligger liksom inte för mig. Att spara på saker.
Nu tar vi paus till nästa helg. Då ska allt i köket packas ner. Allt som inte behövs för att vi ska kunna ha något att äta på samt koka maten i.
Nu är det nära! Snart flyttar vi! Äntligen!

*kramar*

Inga kommentarer: