måndag 17 mars 2008

Moster igen!!!

Ja, imorse blev jag moster igen! Syster H:s lilla flicka föddes idag! Så på lördag får jag äntligen träffa båda mina systerdöttrar! Och jag ska snusa bebis heeeeeeela dagen och pussa och krama massa på lilla Muffin som vi ska fira försenat ett-årskalas för. Längtar jättemycket!
Åre då... Äh, det tar jag en annan dag. Orkar verkligen inte skriva om det nu. Det var i alla fall snö, mycket snö (som verkar ha följt med hem till Skåne för det är rena snökaoset här nu...), skidåkning, ett jättestort blåmärke på ena skinkan, alldeles för mycket alkohol och en hel del ögongodis som verkligen fick mig att känna mig lastgammal. Men skoj var det. Och hemlängtan hade jag. Men, jag berättar mer en annan dag...

*kramar*

3 kommentarer:

EmiliaJ75 sa...

Grattis "moster T"!! Nu kommer du sääääääkert bli bebissugen....*ler*....

Stor kramis!

Anonym sa...

GRATTIS till moster!!! Så skoj med ännu en liten tös!!!

Anonym sa...

Grattis dubbelmoster! :-) Hoppas det blir mysigt att snusa bebis. Idag fyller A 1 år och det är kalas, vart har detta året tagit vägen?

Kramkram

Välkommen hem förresten! :-)