onsdag 10 juni 2009

Hallå!!!??

Sommaren! Vart tog du vääääägen?!?!?!
Kallt, regnigt och blåsigt. Visserligen välkända epitet för begreppet svensk sommar, men ändå... Jag vill ha sol, klarblå himmel, i princip vindstilla och en temperatur kring 25 grader i skuggan. Lata dagar på stranden och härliga grillkvällar!
Undras om den här sommaren ska sälla sig till de senaste två somrarna, som i mitt tycke, inte alls har varit bra!?

Inget nytt om något jobb, men jag har bara varit arbetslös i tre veckor och redan varit på två intervjuer! Känns helt ok ändå tycker jag. Jag väntar ju besked från den senaste om det blir ett nej tack eller en andra intervju! Den första blev inget med det jobbet men ev. kan jag vara intressant för tjänster som ev. blir vakanta i augusti...
Bostadsfronten; vi ska titta på en hyreslägenhet i eftermiddag. Vi hoppas vi får den för sen börjar det krisa rent tidsmässigt att få något nytt boende...

Återkommer.

*kram*

2 kommentarer:

EmiliaJ75 sa...

Det är svensk sommar i juni....Varför kan det inte få vara fint någon gång då? Vi får hoppas att det snart vänder:-)

Nina sa...

Förra året var det ju en jättefin svensk sommar, vi kan ju alltid hoppas att historien upprepar sig.

Lycka till med alla dina jobb du har på gång, jag håller tummarna för att du får napp någonstans!