onsdag 3 juni 2009

Nu blir det till att damma av kostymen!

Och hänga in burkan i garderoben ;-)
Måndag, min födelsedag och allt..., blir en hektisk dag! Först besiktning av huset från kl. 8:30 och det brukar ta ett par timmar. Sen ska jag försöka hinna slänga ihop en cheesecake, Moder Jord och syster C ska komma vid lunchtid och då måste jag vara klar och iklädd kostymen för jag ska minsann iväg på en arbetsintervju. Hos en advoktabyrå! Hoppas verkligen att vi kan passa för varandra! Det hade verkligen varit spännande att få jobba för en stor internationell advokatbyrå! Måste nog bara bättre på min affärsengelska lite... "Hello, Aj äm from sviiiiiden!"

Hittills idag har jag packat ihop väskan inför Stockholmsresan. Lilla prinsessans och mina gå-på-bröllops-kläder är framplockade. Nu ska vi iväg och leka med S en stund.

Siiii jooo läjter

*kram*

5 kommentarer:

famgranath sa...

Så spännande det låter att jobba på advokatbyrå! Hoppas intervjun går bra! Grattis i förskott så jag inte glömmer det!!
Hoppas det blir fint väder på bröllopet, ni kommer vara så fina så!

☆Videhexan på Virkaholic☆ sa...

Tips: Gör cheesecaken på söndag och ställ i kylskåpet, de blir bara godare!

Tessan sa...

Nämen, så spännande! Lycka till!!!

EmiliaJ75 sa...

Lycka till på intervjun!

Smaulandskan sa...

Grattis, grattis i efterskott! Det var väl 22 du fyllde, eller hur?

Krameli-kram!