torsdag 18 september 2008

Mobil-utmanad

Ta fram mobilen och kolla din kontaktlista.

Har du pussat nummer 2? Min kusin Anna, ja... det har jag kanske gjort när vi små

Vad har du för relation med nummer 20? *hihi* mitt hem! Som jag delar med pappamannen och lilla prinsessan!

När ska du träffa nummer 30? Vet inte, vad säger du finaste vännen L? när är det dags att låta I och lilla prinsessan leka och dags för oss att fika och snacka bort några timmar?

Är nummer 18 söt? En lumparkompis. Nja, kan jag nog inte påstå att jag tycker att hon är speciellt söt.

Vad var ditt första intryck av nummer 13? Finaste vännen E. Söt, trevlig tjej som är en jäkel på att snacka ;-)

Gillar du nummer 14? Absolut. En av tjejjerna på jobb.

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden? En annan av tjejjerna på jobb. Och ja, jag har träffat henne en del den senaste månaden.

När ska du träffa nummer 26 nästa gång? Min f.d. ridtränare och en god vän... Har ingen aning om när vi kommer träffas nästa gång...

Är du nära vän med nummer 23? Nära och nära... en av delägarna på jobbet.

Har du gått på bio med nummer 4? Barnakuten... Nix har aldrig varit på bio med någon därifrån!

Skulle du kunna gå ut med nummer 35? En annan av mina lumpartjejkompisar. Klart jag skulle kunna gå ut med henne!

Vad pratar du och nummer 5 oftast om? En annan av delägarna på jobbet, så det är oftast jobbrelaterat när vi pratar med varandra.

Skulle du kunna ge nummer 9 en kram? Chopstick House... Njae, jag gillar inte att krama kinarestauranger

Vad har du och nummer 24 för relation? Min yngsta lillasyster K.

Vad skulle du göra med nummer 25? Karlslund, Lilla prinsessan första dagmis... kanske hälsa på där med lilla prinsessan...

Vad är det bästa med nummer 8? Min näst yngsta lillasyster C. Det bästa med henne är att hon är just hon!

Brukar du och nummer 16 träffas? Fia... Njae. Vi brukade träffas tidigare.


Det var allt! Gör den ni med! Jag utmanar alla som läser min blogg!

*kramar*

Inga kommentarer: