torsdag 25 september 2008

Kreta..... Kreta!

Det här är ju helt jäklans underbart! Ni kommer ihåg de där gåvokorten vi fick från Sterling? Jo, att vi fick varsin tur-och-retur resa med Sterling vart vi vill inom Europa (förutom till Gran Canaria). Ja, nu är de utnyttjade. Jag bokade alldeles nyss en tur-och-retur flygning till Kreta åt oss. Så i slutet av juni drar vi söderut för en vecka i (förhoppningsvis!) sol och värme, med god mat och härliga bad!
Tänk, det är helt otroligt, i januari drar vi drygt två veckor till Dominikanska Republiken och sen ett knappt halvår efter så drar vi till Kreta! Helt underbart!
Nu ska jag bara boka in oss på ett hotell också... Fast jag väntar med det tills jag har fått bekräftelsen på flygresan! Än ropar jag inte HEJ. Bara småviskar ett litet försiktigt hejsan... Och håller tummarna för att Sterling inte tänker lägga ner sina flygningar till Kreta eller gå i konkurs innan vi kommer dit. Det är ju sådant man aldrig så noga kan veta med de här lågprisflygbolagen.
Sen ska jag hitta en bra doktor som kan skriva ut massamassamassa lugnande till mig. Tror ni flygresorna kan dras på frikortet? Jag utövar ju lite grann av Kognitiv Beteende Terapi på mig själv nu med alla kommande flygresor :-)

*kramar*

1 kommentar:

Linda sa...

Heeeelt underbart! Men ja...flyga så många gånger...jag har sömntabletter om du vill ha!