fredag 24 april 2009

Antistressmage?

Jisses vilket liv min mage har fört... Jag tror det är all stress jag har haft inom mig de senaste månaderna som liksom bara lämnar kroppen (magen) nu! Började i går kväll med bubbel och illamående. Hade svårt att somna och när jag väl somnade så har jag sovit oroligt. Vaknade i morse och mådde illa. Först nu har jag fått i mig ett par mackor och ett glas proviva. Magen bubblar och lever runt, men jag mår inte illa längre iaf! Hela jag känner mig lätt, glad och positiv! Inte alls som det varit tidigare; arg, ledsen, trött och deprimerad.
Det känns bokstavligt talat som att skiten är på väg ut ur min kropp ;-) Äntligen kanske jag kan få bli den glada person som jag vill vara! Det är så mycket som är på G just nu och det verkar som att det kan lösa sig på positivt sätt alltihop!
Idag är jag glad!

*kram*

2 kommentarer:

Stefan sa...

Hoppas att allt blir så bra du hoppas på!

Solen skiner ute, kanske inne hos Er oxå?
Ni förtjänar det!
:-)

Nina sa...

Vilket härligt glatt inlägg, man blir glad bara av att läsa att du är så glad! Eller iaf var, när inlägget skrevs. Hoppas den känslan håller i sig (trots trotsiga ungar ;-)). Kram!