fredag 17 april 2009

Kaffe, macka och en tidning

i lugn och ro! Helt underbart på en fredagsmorgon när man vaknar med huvudvärk för fjärde dagen i rad...
I lugn och ro ja! Ja, då förstår ni nog att det verkar ha gått alldeles utmärkt för lilla prinsessan på hennes dagisövernattning! Nu ska jag ta sista slurken kaffe och sen ska jag köra i väg och hämta hem henne!
Lite senare idag kommer min kära Moder Jord och lillasyster H med dotter N hit. Då får jag hjälp att röja lite i trädgården. Kan behövas nu när vi ska snygga till den inför kommande fotografering för försäljningen.
Ja, vi ska lägga ut huset till försäljning! Vi ska flytta.... igen. Vi vet bara inte när. Eller vart. Än...

*kramar*

4 kommentarer:

Helena Ericsson sa...

Ska ni flytta igen?
Jag som inte har hunnit varit och hälsat på hos er :)

Kram Helena (Brandt) Ericsson

Linda sa...

Åh, vad skönt!
Ja, tänk det...näääär skall man få sitta i 2 sekunder utan en galen unge...herregud, detta är ju fruktansvärt, aldrig en unge till med napp...haha :-D

Camilla sa...

Jag röstar för att ni flyttar bara liiite lite närmre resten av familjen kanske..? Skulle ju vara jättebra att slippa köra så långt bara för att tvätta bilen!

EmiliaJ75 sa...

Oj jag hade några inlägg att läsa i kapp. Kan inte slappa några dagar för då hinner jag inte ta in allt ;-)
Flytt igen? Ni får nog tälta så länge tills ni vet var ni vill bo...*skojar bara*...Men det är lättare att säga upp tältplatsen än sälja och flytta från hus ;-)

Kram, kram!