onsdag 15 april 2009

Tösan släpper greppet...

Litelitelite i alla fall. Lilla prinsessans sovsäck är packad ihop med en pyjamas, en tandborste och hennes tandkräm med jordgubbssmak (hur 17 man nu kan gilla att smaka konstgjord jordgubbe i munnen när man borstat tänderna...). Allt ska med till dagis i morgon bitti för hon ska få sova över på dagis tillsammans med sina kompisar! Som jag har velat, tvekat och brottats med mig själv i det här beslutet. Lilla prinsessan själv vill gärna sova över på dagis men hon vill också sova hemma i sin egen säng! Så vi har sagt att vi provar men om hon verkligenverkligen ångrar sig och vill komma hem och sova så vet hon att hon bara ska säga till en fröken så får de ringa så kommer vi och hämtar hem henne!
Shit alltså... min lilla bebis håller på att bli stor tjej!
*hjälp*

*kramar*

1 kommentar:

EmiliaJ75 sa...

Jag förstår dina känslor, du vet var jag står i den frågan om att lämna. Jag hade ju inte klarat det ;-)
Ha, ha....så stor är inte lilltjejen med sina tre år - hon lär bo hemma några år till och reta gallfeber på dig! KRRAAAAM