torsdag 16 april 2009

-lös

Hur många -lös är ni? Jag tror jag kan få ihop flest!
Nu ska vi se...
  1. Ström-lös; elektrikern är här och drar om all elen i hela huset. Vi har haft earth hours sedan i går...
  2. Arbets-lös; japp, har blivit uppsagd p.g.a. arbetsbrist. Så om en månad är jag helt arbetslös. Uppsägningen skedde i fullt samförstånd, och faktiskt, till min glädje då jag en period faktiskt funderat på att säga upp mig själv p.g.a. arbetsbrist!
  3. Bostads-lös; förhoppningsvis inom inte allt för lång framtid! Pappamannen och jag har gemensamt kommit fram till att vi inte längre har lust att lägga all ledig tid och varenda krona på ett pensionerat hus och en 2500 kvm stor trädgård!
  4. Barn-lös; ja i alla fall tillfälligt! Vi får väl se hur det går med övernattningen i dag!
  5. Hopp-lös; nej, det är jag inte i alla fall! Jag har stort hopp inför framtiden!

Fem -lös... slå det ni om ni kan!

*kramar*

3 kommentarer:

Camilla sa...

Vad menar du med punkt 3? Ska ni flytta nu igen??

Nettan sa...

Ja nu undrar jag också? Är ni på väg att flytta igen?

Kram

Stefan o Becka sa...

Flytt?
Nytt jobb?
Ja, det sista har jag en idé om: bra och lagom knäppa kollegor, bekanta lokaler och liknande sortiment.
Känns det igen?


:-)

Kramar