torsdag 30 april 2009

Vinden har vänt!

Lilla prinsessan fortsätter att vara världens goaste lilla prinsessa! Fast för hur länge vet man ju aldrig så det gäller att verkligen ta tillvara på de gyllena stunderna som ges!
Idag har jag och bästaste svägerskan M haft en dag på Gekås i Ullared. Helt underbart! Det var färre med folk där än det är på Väla!! Man kunde gå i lugn och ro, inga köer, inga "proppar"! Dessvärre fanns det inte så jättemånga fynd att göra. Inte när det gäller till mig iaf. Pappamannen fick ett helt lass med nya t-shirts nu inför sommaren och lilla prinsessan fick massa t-shirts hon med, två bikinis (tur att man inte har någon som helst självkritik när man är 3,5 år!) och framförallt.... *tadaaaa* en egen ridhjälm!!
En del heminredningsprylar blev det också. Jag menar, vi måste ju ha något att lägga i flyttkartongerna när den dagen kommer att vi ska packa ;-).
I morgon blir en hektisk dag! Vi ska hinna klippa gräset (tar bara typ 4,5 timmar!!!), handla, förbereda middagen och jag ska göra en cheesecake för vid 15-tiden kommer lilla prinsessans nya vän S hit med sina föräldrar (pappamannens och mina nya vänner) J och L (med lilla bebisen A i magen!). Ska bli roligt! Det är första gången de kommer till oss. Vi har varit hos dem ett par gånger och det är så härligt att i vuxen ålder träffa nya människor som man bara "klickar" med! Jag är så himla lycklig att vi har så otroligt många fina vänner omkring oss! Tack alla ni för att ni finns! Sanna vänner är vänner som finns där, även om man inte hinner träffas så ofta som man skulle önska! Sanna vänner är vänner som man kan fortsätta samma samtal med precis där man slutade för flera månader sedan!

*kramar*

1 kommentar:

EmiliaJ75 sa...

Håller med - sanna vänner bryr sig inte om man hörde av sig för en vecka sedan eller om det var en månad, man vet var man har varandra!