måndag 6 april 2009

Jag har fått en svärdotter!

I lördags var ju finfamiljen N-H-J hos oss. Mycketmycket trevligt. Som vanligt. Och faktiskt så lekte I och lilla prinsessan fint ända från start tills de stupade i vars en säng! Men så var det ju det där med att jag fått en svärdotter... Lilla prinsessan och I klädde sig i vars en prinsessklänning, vars ett par fevingar och vars en "ljustrollstav". Sen gick de ut i hallen och snurrade runt och vips! Så hade de gift sig! För så gör man! Fick vi höra av två giftassugna små tjejjer. Och ja, får jag säga det själv så har hon gjort ett riktigt kap ;-). Dessutom kommer jag inte ha några problem med att umgås med lilla prinsessans svärföräldrar ;-)
Vi får väl se hur länge kärleken håller i sig ;-). L, du kanske ska skvallra för I att lilla prinsessan småvänslas med favoritkillen E på dagis ;-)

*kramar*

2 kommentarer:

EmiliaJ75 sa...

Det ska börjas i tid!
(Tack för tipset ang laktos, ska prata med Nicke om det)

Linda sa...

Haha...ja det skall jag...Ida har ju vänstrat lite med C på sitt dagis, haha...jaja, dom får luska ut åt vilket håll dom tycker dom skall vända sig ;-)

En mycket trevlig kväll!

Kramis