torsdag 8 januari 2009

Ett sista farväl...

Ja, tänk att jag inte kunde hålla mig härifrån iaf! Nervös? njaej... eller JOOOOO! Fast nu är allt packat, utom tandborsten. Alla e-biljetter hotellvouchers, pass och liknande är nedpackat. I´m ready for take-off! Himlen, here I come! Om allt går åt pipan så hoppas jag att min ängelpappa samlar hela ängelarmén och lyfter planet åt oss!

Nä, det jag egentligen ville säga nu (förutom tack och godnatt!) är att jag bara älskar Jonas Gardell! Jag har precis sett andra avsnittet, av fyra, av hans TV-serie "De halvt dolda". Helt suverän berättelse! Ni som inte ser serien... ni missar något. Gardell, tycker jag, är så otroligt bra på att lyfta fram verkligheten så som den faktiskt ser ut men som man alldeles för ofta blundar för.
Ja, det var bara det jag ville säga...

Nu ska jag gå och sova!

*godnatt*

2 kommentarer:

☆Videhexan på Virkaholic☆ sa...

Ha det nu så jäkla gott ni bara kan!!! Och du, vill du ha vantar? Hör av dig på teskedsmamman@hotmail.com så kan vi nog fixa "kompispris" ;)

Linda sa...

Den serien ser jag med! Den är skitabra! Jag sitter som förstenad!

Nu är ni på väg! Hurra!

Kramis