torsdag 8 januari 2009

Ok, jag kommer iaf inte att dö i morgon...

Inte enligt den här uträkningen i alla fall! Då är min dödsdag satt till söndagen den 20 augusti 2056! Och dit är det ju ett tag! Så, jooo... jag ska nog våga flyga i morgon!
Men jäklars! Ska jag inte få bli mer än 79 år? Jaha... då får jag snart gå i pension så jag hinner med allt jag vill! Jaja, nu känner jag mig ju jättelugn inför flygresan i morgon *ironi i överflöd*
Fast vem behöver flygplan? Fjärilarna i min mage kan nog ta mig dit jag vill komma...

Nu mina vänner, nu ska jag säga over and out för ungefär 17 dagar framåt! Ha det så bra här hemma i vinterSverige. Själv ska jag bara njuta av strålande sol och ca 29 grader varmt i skuggan!

*kramar*

4 kommentarer:

famgranath sa...

Hoppas ni får underbara veckor i solen! Vi är inte alls avundsjuka! *grym ironi*

Anonym sa...

Se, det finns lösningar på allt. Skulle det behövas så hjälper dina fjärilar Er att komma dit Ni ska!

Och förresten så får inget hända, vems blogg skulle då få oss att le?

Ha en underbar resa!!!

Kramar i överflöd och excess!!

EmiliaJ75 sa...

Waow med härlig inlägg - nu har jag läst i kapp lite. NJUT av er resa, kram!

Petra sa...

Önskar er en underbar semester! :)