söndag 4 januari 2009

Jag vill inte!!

Man hade lätt kunnat tro att det är familjen Kaos treåring som utropar de berömda orden: "Jag vill inte!" Men det är faktiskt jag, mamman! För efter två veckors ledighet så vill jag verkligen inte stiga upp vid kl. 06 i morgon, dra på mig en kostym och sen åka till jobbet! Jag vill inte...
Om jag gör som treåringen; slänger mig på golvet, illvrålar, pressar fram några krokodiltårar... tror ni jag slipper åka till jobbet då?
Jaja, det är ju bara i morgon, onsdag och torsdag så är jag ledig sen igen ju. Men jag vill inte! Tur jag har min wake-up-light så finns det ju faktiskt en minimal chans att jag faktiskt kommer att vakna när klockan (fåglarna kvittrar) ringer!

*kram*

1 kommentar:

Petra sa...

Håller med dig till fullo... JAG VILL INTE! ;)
Lyllos dig som har en semester till att se frsm emot, jag skulle ge vad som helst för att byta! :)