torsdag 8 januari 2009

hmmm, undrar vad jag har glömt?

Det lär jag ju märka... Om det nu möjligtvis finns något som jag kan ha glömt! I packningen alltså. Min resväska är så full att den endast går att stänga med milt våld. Det skulle inte förvåna mig om min resväska är den som öppnar sig så mina trosor, badkläder och bh:ar ligger huller om buller på bagagevagnen. Lilla prinsessan packning för drygt två veckor får plats i min lilla weekend kabinväska! Tänk om man själv hade kunnat få plats med allt i en så liten väska!
Just nu sitter Ongen placerad i badkaret. Fast på pappamannen lät det precis som att allt vatten hamnade utanför karet. Som vanligt. Varför är det så himla roligt att ösa ut badvattnet över golvet? Förklaring? Någon?
Snart ska vi bege oss i väg och hämta ut mina solglasögon, gå till Forex och köpa våra dollar och peso som vi beställde igår, in på apoteket eller naturapoteket för att få tag biobics (eller liknande). Sen ska vi hem och få i oss lite middag, titta lite på TV, och panikpacka det där som man alltid kommer på i sista minuten.
I morgon vid 7 är planen att vi ska sitta i bilen och rulla hemifrån. Sen får vi se om de kan locka på mig på planet på något vis.

*kramar*

Inga kommentarer: