onsdag 27 februari 2008

Det KAN bli för mycket Kent...

Även om Kent är absolut bästa svenska gruppen så kan det bli för mycket. Speciellt när man inte har möjlighet att välj själv om man vill lyssna på dem eller inte. När de liksom tvingar sig på en och envist spelar sina låtar om och om igen. Dessutom från en av skivorna som kanske inte är just den absolut bästa de har gjort... Grejjen är den att just nu verkar jag inte ha så mycket val. Jag måste helt enkelt lyssna på Kent när jag kör bil. Jag får fan inte ut skivan ur cd-spelaren!!!!! Dagens I-landsproblem, möjligtvis. Men då får det vara det! Jag hämtade hem min nya, fina bil idag. Pappamannen trixade in bilbarnstolen och jag läste i princip hela manualen till bilens alla finesset. Utom just den lilla rutan nere i ena hörnet där det förklarades att kopierade skivor kan orsaka störningar i funktionen. Nähä, menar ni?! Jag får ju fan inte ut skivan!!! Och stänga av cd-funktionen går inte, för Kent letar sig envist fram och tränger bort all radioförmåga. Kanske att pappamannen hade en tillfällig lösning. Men det blir väl till att ringa till en verkstad och fråga hur 17 jag ska bära mig åt för att få ut Kent ur min cd-spelare. Och jag låååååååvar, jag ska aldrigaldrigaldrig mer använda en icke originalskiva! Jag har fått mitt straff! Jag fattar poängen.

*kramar*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oh no, jag hade blivit galen! Men, den måste vara superskänslig. Hoppas du får ut den, snaaaarast!

Grattis till bilen! ;-)

EmiliaJ75 sa...

Ha, ha....i min bil lyssnar vi på "hjulen på bussen de går runt, runt, runt...."

Tack för ditt stöd som vanligt. Du är ju något av ett överstimuleringsproffs!