söndag 3 februari 2008

"Ett hjärta till dig, mamma"

Jag fick ett hjärta idag. Av lilla prinsessan. Pappamannen fick också ett. Lilla sötungen, jag blev så rörd att tårarna sprutade! Jag satt och scrappade lite, hade allt mitt pyssel framme. Givetvis ville lilla prinsessan också pyssla. Hon hämtade ett papper och fick låna min stans som stansar ut hjärtan. "Här, pappa! Ett hjärta till dig" sa hon glatt och så gav hon pappamannen det pyttelilla, lite småskrynkliga hjärtat. "Ett hjärta till dig osså, mamma?" sa hon sen lite frågande med huvudet på sned. Självklart vill jag ha ett litet, skrynkligt pappershjärta som min älskade lilla prinsessa har tryckt ut med hjärtstansen. Jag ska spara det. För alltid. Ett litet skrynkligt hjärta.Jag älskar dig, min lilla prinsessa!*kramar*

1 kommentar:

tösan sa...

Bea:
Sorry, din kommentar försvann när jag kastade om bland inläggen...
//T