söndag 3 februari 2008

I löööööve listor!!

Så denna var jag ju bara tvungen att dra till med!

Namn: A T G (vill ju vara liiiite anonym ;-) )
Födelsedag: 8 juni
Hemstad: Helsingborg (ett kort tag till)
Ögonfärg: Blågrå
Hårfärg: Rödbrunt
Stjärntecken: Tvilling
Skostorlek: 38-39.
Är dina föräldrar skilda? Nej, de är gifta. Fast pappa bor i himlen hos alla änglarna...
Skor i dag: Just nu: inga alls, tidigare idag: vinterstövlarna
Mål för året: Att det ska bli det bästa året på väldigt länge!
Det första du tänker på när du vaknar: Vad är det för väder?
Piercings: Öronen.
Tatueringar: Ja, en. Ska snart ta mig tid att gå beställa tid för nummer två!
Namn på barn: Lilla prinsessan (hon har rätt så ovanliga namn, så mycket kan jag avslöja)
Vad vill du bli när du blir gammal?: Väl omhändertagen
Drömjobbet: Det jag har nu!
Favoritmat: Tacos
Sport: Ridsport
Glass: Är inte jätteförtjust i glass så jag har ingen favorit
Godis: Lakrits eller väldigt mörk choklad
Låt: 22 accacia avanue med Iron Maiden
Helgdag: Lördag.
Årstid: Sommar

Senast jag...

Skrattade? Några timmar sedan.
Grät? Några timmar sedan när lilla prinsessan fick mig rörd till tårar (se tidigare inlägget)
Kollade på film? Igår, eller i förrgår...
Drog ett skämt? *Hahahaha* jag drar typ aldrig skämt!
Sjöng en sång? Tidigare idag när jag sjöng med lilla prinsessan och sjöng duett med radion

Just nu...

Vad ser man utanför ditt fönster? Mörker och en gatlampas gula sken
Lyssnar du på musik nu? Nix
Vad har du på dig? Tunika, underkläder och strumpor
Vad är det på din musmatta? Blå och en handledsstödsbula

Har du...

Blivit kallad hora? Har jag säkert blivit, men inte vad jag har lagt på minnet!
Ljugit om din ålder? Absolut. Förr om åren var jag äldre, nu är jag yngre ;-)
Bråkat utan anledning? Självklart

Har du under den senaste månaden...

Druckit alkohol? Ja
Rökt? Nej
Shoppat? Mer än jag borde
Skejtat? Hallå där, jag hade brutit alla ben i kroppen om jag försökt. Så NEJ det har jag inte gjort!
Bakat? Nä
Motionerat? Nix
Solat? Nä
Haft sex? Ja, fast jag kan ju inte påstå att det är konstant imma på sovrumsfönstret
Pussats med någon? Jajamensan, varje dag!
Pratat i telefonen mera än i 60min? Absolut

Vem..

Kan du lita på? Allra bästaste bästisen L, svägerskan M och så pappamannen förstås
Vet allt om dig? Ingen, egentligen, men i stort så vet väl ovanstående personer det mesta om mig.
Längar du efter? Syster K och hennes dotter A, syster H´s bebis, allra bästaste bästisens bebis, flytten, sommaren och säkerligen en miljon saker till!!!

*kramar*

Inga kommentarer: