måndag 3 november 2008

Snart klipper jag av min tunga!!

Nu har de flesta blåsorna längst bak på tungan börjat försvinna. Men vad händer? Jo, två nya längst fram på tungspetsen! Eller blåsor... det syns inga blåsor på tungan utan det gör bara punktvis för jäkla ont. Det är som att det är en litenlitenlitenhård "kula" inne i tungan precis under på de ställen där det gör ont. Som grädde på moset har jag fått helt underbara svinkoppor i det där lilla vecket, ni vet, mellan underläppen och hakan. ASSNYGGT! Jag fullkomligt älskar såna här underbara tillstånd som lägger sig som bomull kring psyket *ironi på högsta nivå*
Idag körde jag lilla prinsessan till dagis och körde sedan hem igen. Huvudvärken sprängde och nacken var stel. Ja, plus sen då en tunga som gör så förbaskat ont varje gång jag ska säga ett ord. Nä, en dag helt ensam hemma i lugn och ro och massa vila, det behövdes! Jag ska ge det ett försök med jobbet i morgon... men jag lovar inget.

*kramar*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Usch stackare, låter inte alls skoj! Hoppas du kryar på dig fort!!

EmiliaJ75 sa...

Har du varit hos doktorn? Kanske dax att åka dit och se vad det är frågan om? Hoppas du blir bättre snart, kramisar!!