måndag 29 december 2008

Aha-upplevelse

Fy 17 vad jag mådde risigt igår... Trött som ett helt ålderdomshem, illamående, frös så jag skakade. Och ont i vänstra överarmen hade jag. Vänta lite nu... Ont i vänstra överarmen...?! Hmmm, vi fick ju andra sprutan med Twinrix i lördags. I vänster överarm. Kanske det har något samband med hur jag mår. Googlade på Twinrix och jajamensan. Någon mer förklaring till mina symtom behövs inte! Det mesta som var beskrivet under "biverkningar" stämde in: Illamående, buksmärta, huvudvärk, trötthet, frossa, lokal smärta kring området där injektionen tagits, aptitlöshet. Så det positiva med allt är ju att det verkar ju inte vara någon dunderinfluensa som jag ska åka på. Och det är ju skönt, för det har jag varken tid eller lust med.

Fortfarande är jag väldigt trött, lite lätt illamående och har ont i överarmen. Men jag får vila så mycket jag bara kan idag.

*kramar*

2 kommentarer:

EmiliaJ75 sa...

Skönt att det inte var influensa i alla fall!

Linda sa...

Åh, skönt! Väntade mig en kräkuppdatering, bra att den uteblev!

Så lämnade dom mig för Karlstad och kommer hem imorgon. TUR är det, jag står inte ut snart. En natt är fan i mig max att vara borta från lilla bebisen. Eller...okej då, stora tjejen ;-)

Kramis