tisdag 30 december 2008

Jag har fått en award!

Min första Blog-award *stolt* (eller nå´t...) Jag har förärats den här utmärkelsen av Teskedsmamman




Med awarden följde lite förhållningsregler och de anges nedan.
Regler:
1. De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.
2. Länka till den bloggen du fick den ifrån
3. Ge den vidare till sju andra bloggare & länka till deras sidor.
4. Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.
Jag tänker ge den här vidare till följande:
3. Nina
Grattis till er :-)
*kramar*

3 kommentarer:

EmiliaJ75 sa...

Trevligt med en Award! Dock har du ju redan "snott" alla mina favoritbloggar så det blir svårt att länka till sju andra!!
Nåja, vad är väl en bal....

KRAM

Anonym sa...

Tack Tessan för den utmärkelsen!
Eftersom jag dessvärre inte följer så många bloggar, så blir det bara två jag kan ge till.
Och jag blir kanske skyldig till ett regelbrott, men det bryr jag mig inte om, men jag vill ge dig en blog-award jag med!

Du skriver så öppet och med glimten i ögat att det ibland känns som att det är ett mail som du skrivit och inte en blogg, som hela världen kan läsa!

Kramar

Saring sa...

Tack snälla söta för utnämningen! Jag kommer inte att fortsätta trenden, men är inte desto mindre oerhört hedrad! Och du.. GOTT NYTT 2009!!!

Kramar