tisdag 30 december 2008

Mitt 2008

Årets aldrig gjort förut: Tillbringat en dag på Kastrup! Det blev ju så när Londonplanet var 8 timmar försenat... Och sen har vi ju det här med köksrenoveringen!
Årets nyårslöften: Det håller jag för mig själv :-)
Vem dog 2008? Amanda... En liten flicka jag aldrig fick chansen att träffa men som berört mig väldigt mycket. Och min lilla farmor.
Årets hälsa: Fantastiskt bra! För hela familjen, faktiskt.
Årets lärdom: Det blir aldrig som man har tänkt sig (som vanligt)
Årets framgång: Tja... jag fick ju löneförhöjning :-)
Årets skada: Ingen alls!
Årets inköp: Lucy (min laptop!)
Årets matupplevelse: London! Och då menar jag inte i positivt om matupplevelsen...
Årets film: Har inte sett någon film som klassar sig till titeln "Årets film"...
Årets slöseri: All mat man handlar hem men som tenderar att bli för gammal och hamna i soppåsen...
Årets glädje: Lilla prinsessan! Alltid!
Årets jul firades med? Pappamannen, lilla prinsessan min kära moder jord, alla tre systrarna och lillebror, mina två svågrar och mina två systerdöttrar.
Årets TV-program: Ugly Betty, Heroes och Medium
Årets önskan: Att 2009 ska bli "vårt" år
Årets födelsedagar: Faktiskt ingen speciell födelsedag alls som firades under 2008. Jo, såklart!!! Fina vännen L som blev 29+ ;-)
Årets onödiga: Allt godis och snask jag stoppat i mig :-)
Årets sämsta: Att Sterling gick i konkurs så vi inte kommer iväg till Kreta i sommar
Årets må bra: Mina vänner och min familj!
Årets sedda kändis: Har inte sett en enda kändis live under 2008.
Årets saknad: Pappsingen!
Årets människa/or: Allra bästabästisen L, svägerskan M och alla mina andra fina vänner!
Årets blogg: Ketchupmammans! Läser man hennes blogg så får man sig oftast ett skratt om dagen!
Årets krångel: Min kropp!
Årets inte gjort: Allt jag borde ha gjort men inte fått ändan ur vagnen att göra...
Årets motion: En månads styrketräning i somras
Årets flopp: Att uppleva London med en 2,5 åring!
Året om din blogg: Min ventil i vardagen. En trogen skara läsare som orkar trada sig igenom det ena inlägget efter det andra och emellanåt komma med kloka kommentarer! Dessutom fick jag ju min första blog-award.

Jaha... och sammanfattat såhär så skiljer sig inte 2008 så värst mycket ifrån 2007. Enda skillnaden är väl egentligen att man har blivit ett år äldre men kanske inte ett dugg klokare...

*kramar*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag önskar dig ett riktigt fint slut på det gamla året och en ännu finare start på det nya! Ha en härlig semester!

Stor kram och tack för utmärkelsen (ska föra den vidare när jag kommer hem imorgon eller på fredag!)

KRAM igen!

Anonym sa...

Ha ett riktigt bra Nyårsfirande och hoppas att 2009 blir "Ert" år!

Kramar i massor