söndag 8 februari 2009

Har min pappa varit modell för Höjdarna?!

Satt och tittade på ett av mina favoritbarnprogram tillsammans med lilla prinsessan; Höjdarna! Då slog det mig helt plötsligt vem Franke är otroligt lik; min älskade lilla pappsing! Ja, faktiskt till utseendet, men framförallt för personligheten. Lika sävliga och fundersamma och torra kommentarer.

Vad gäller lilla prinsessan så stannade tempen nu i kväll vid läggdags på 37,0! Fast då har hon visserligen fått Ipren för 3-4 timmar sedan. Så jag antar att medicinen gjort effekt den här gången! Hemmadag i morgon och troligtvis på tisdag också! Nu håller vi tummarna för feberfritt hela dagen i morgon!

Franke i Höjdarna/Min pappa?!

Ni som kände min pappa kanske kan förstå vad jag menar?

*kramar*

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, det är absolut gamle svärfaren det här!

Anonym sa...

Haha. Ja, den bilden var riktigt lik.

Anonym sa...

Hahaha det ÄR ju likt pappa!