fredag 6 februari 2009

Totaldäckad

Nu är hon riktigt sjuk... Pappamannen får lösa banken själv. Tur vi pratat om vad som ska göras och att vår banktant känner oss! Nu ordnar de allt, jag får bara skriva under papprena här hemma och så lämnar vi in dem på måndag igen! Lätt som en plätt!
Lilla prinsessan har nu blivit totaldäckad. Hon låg i soffan med en filt om sig och frös. Och då hade vi ändå 24 grader varmt inomhus! Febern är inte jättehög, kring 38,5. Hon åt iaf med god aptit men sen sa hon att hon fick ont i magen och ont i hela kroppen! Magontet är inget illamående utan hon verkar mer öm i hela magen. Hmmm, får hålla koll så det inte är något annat allvarligt!
Nu sover min lilla febriga frysekylling. Jag ska passa på att gå och duscha. I kväll kommer jag vara riktigt sugen på Pringles känner jag! Och en påse Tutti Frutti original... Ja, det får väl bli så om jag inte blir utbjuden på partaj. Vilket känns extremt otroligt :-)

*kramar*

2 kommentarer:

Nettan sa...

Åh lilla Y-L då, låter som om influensan har fått fäste hos er! Hoppas att lilla fröken kryar på sig snart igen och att du hade en trevlig kväll!

Anonym sa...

Krya på mer!