torsdag 12 februari 2009

jaha...

Har väl inget vettigt att komma med. Börjar bli trött på att skriva om sjukdomar. Men å andra sidan var lilla prinsessan feberfri hela dagen i går. *Jippiiiieee* Man får glädjas åt det lilla! Faktiskt så har det inte frågats något alls om nappen. Så så här i efterhand var det taskdrastiska med stopp-och-väx väldigt bra! Det är hon själv som valt att kasta nappen, det är inte vi (elaka föräldrarna) som gjort det. Hon har själv fått smaka att nappen smakade illa, det var verkligen inte något som vi bara sa. Hon har provat med två olika nappar, som båda smakade illa! Så joooo, den här gången skojade vi faktiskt inte bara med henne om att de skulle smaka illa. De gjorde det! Och det gick inte bort fast hon tvättade nappen!
Själv funderar jag på om jag ska anmäla en arbetsskada... Har vikt ihop kartonger idag. Och givetvis skar jag mig rejält på en kartongkant. Tror ni det går som arbetsskada? ;-)

Ha det bra till nästa gång! Det ska jag försöka i alla fall!

*kramar*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Klart att det är en arbetsskada!
Jag tycker att du ska yrka på skadestånd på minst en mille!!
:-)

Skönt att höra att tösen mår bättre!

Kramar

Linda sa...

Nähä du, dom där arbetsskadorna får typ ingen i heeelaste världen. Dom där fk-folken är inte kloka! ;-) Men försök vet ja!

Haha...om han blir sjuk lovar jag att säga till dig. Men bara då om jag får sitta på dina axlar. Du vet, jag är rätt tung ;-)