måndag 16 februari 2009

Progesteronchock

Efter andra dygnet med omänskligt höga nivåer progesteron i kroppen så är jag totaldäckad! Har haft ont i huvudet sedan i går förmiddag och är sjuuuuuukt trött hela tiden! Fy, kan inte minnas att det var så här jävligt, men så är det snart ett år sedan sist...
Pappamannen ser fram emot onsdag med lite kluvna känslor. Jag lägger mig i cuckoos nest ihop med våra två (förhoppningsvis) ägg och ska försöka härda ut som en fullt normal människa i drygt två veckor och försöka hålla mig i psykisk balans och pappamannen ska försöka hålla mig ifrån alla negativa tankar och alla tvångstankar på att få fram ett resultat i tid och otid och framförallt alldeles för tidigt. Men det ska nog gå bra... Hoppas jag. Jag har tagit ledigt på onsdag och torsdag så i morgon är sista arbetsdagen för veckan. Sen blir det rast och vila på stället. Åter till jobb (och försöka skingra tankarna) på måndag.
Nu; over and out. Sängen! Here I come!!!
*kram och godnatt*

4 kommentarer:

famgranath sa...

Åhhh så skoj! Önskar all lycka till!! Så spännande!!!!

Nettan sa...

Lycka till vännen, lovar att tänka på dig imorgon!

Kram

Anonym sa...

Jo, det minns vi hur det var!
Håll ut, det är värt det!

Lycka till, vänner!!!!

Massor av kramar

EmiliaJ75 sa...

Lycka till mina vänner!