tisdag 17 februari 2009

Jobbig tid framför mig...

Om jag hade fått ge efter min trötthet så hade närmsta tiden gått relativt fort, då hade jag nämligen sovit mig igenom den. Kan inte begripa varför det är så här! Eller jo, det kan jag ju faktiskt... men jag kan inte minnas någon gång tidigare som jag blivit såhär påverkad av progesteronet redann innan jag har en eller två prickar i magen! Förutom tröttheten och huvudvärken kan idag läggas törstig, kissnödig och gråtmild. Ja, gråtmild! Inte 17 brukar jag böla till Gilmore Girl´s heller?! Men men... snacka om skengravid! Liiiite tidigt för det kanske?! Men säg när min kropp funkar som den ska... Typ aldrig...
Japp, nu får vi se hur det går i morgon!

*kram*

4 kommentarer:

Petra sa...

Håller tummarna för er och hoppas att gråtmildheten håller i sig ett par nio månader framöver ;)

EmiliaJ75 sa...

Måste passa på att fråga, hur många ägg har ni i frysen? Vi har fyra, men de lär nog aldrig komma upp. Är mer än nöjd med våra grabbar :-) Kanske ska lägga ut dem på Blocket;-)

famgranath sa...

Håller alla tummar jag kan och hoppas det går superbra nu!

tösan sa...

Emilia:
Vi har 8 st tredagarsodlade kvar. I våras gick det åt 4 st för att hitta två som var godkända för återföring. Så jag hoppas att de hittar något nu också!
De som vi har i frysen är plockade 30 november 2004! Alltså omgången innan Lilla Prinsessan plockades och tillverkades :-)