onsdag 25 februari 2009

Jag vill inte äta kyckling till middag idag!

Och eftersom jag är vuxen så kan jag bestämma att jag slipper det! Det är en fördel (av många) med att vara vuxen; man kan bestämma själv!
Jag åt kycklingpasta till lunch idag. Mycket god, från Landskronas bästa pizzeria. Vi "brukar" hämta mat därifrån. Alltid lika gott, alltid färska råvaror. Fast idag vete 17. Lunchen åker hiss i halsen emellanåt. Magen bubblar och jag mår allmänt olustigt. Emellanåt. Kan bero på lunchen. Eller så har jag på något mystiskt sätt fått i mig av rengöringsmedlet till kaffetermosen. Det där rengöringsmedlet med en dödskalle på... Mindre bra. Mindre troligt att jag på ett mirakulöst vis lyckats med det. Eller så är det hormonerna kontra ett eller två embryon som spökar. Men ett är säkert. Jag vill inte ha mat!
Kanske sen...

*kram*

Inga kommentarer: