lördag 21 februari 2009

Snyggast i byn

Den skriver jag under på idag! Inga jeans känns bekväma. Ruvardag 3, magen är svullen och ömmar kring livmoder och äggstockar (observera då att jag inte genomgått något äggplock denna gång!), tröttheten är helt enorm och nu är t.o.m. boopisarna helt ömma sedan igår.
Så vad tar man på sig en lördag som denna när magen känns som en överjäst misslyckad lussekattsdeg? Jo, pappamannens värmeunderställslångkalsonger! Härligt lösa om magen och med ett gott "snopphäng" och väldigt varma och goá!
Snyggast i byn!? Jo, det är nog allt den här tösamajan! :-)

*kram* och fortsatt trevlig helg!


Uppdaterat 19.20

Jävla syntethormoner...

Jag bölar ju för fasiken för allt! Fick nyss byta kanal på TV:n för där var en dokumentär som jag råkade hamnade på när jag zappade. Och givetvis så var hon f.d. alkoholist och nu var hon på ett månadslångt besök hos en stam av något folkslag i Etiopien och alla var så snälla mot henne trots hennes förflutna som alkoholist fast den här stammen var strikt muslimska och emot allt vad droger och alkohol heter. Jaha, fram med stora näsduken till mig...
Tidigare idag lyssnade jag på womanizer med Britney Spears och ja, då satt jag där med gråten i halsen för det haaaaar ju varit sååååå synd om henne och fram-och-tillbaka- med hennes söner. Stackars tös som haft det så jobbigt. Jaha, fram med stora näsduken till mig...
Undrar om jag kan titta på melodifestivalen i kväll? Kanske ska placera mig med stora näsduken på en gång?

*snyft*

Inga kommentarer: