söndag 24 maj 2009

Har blivit utmanad!

När jag då läser ikapp sig på alla bloggar som jag följer så upptäcker jag att jag minsann har blivit utmanad! Bäst att göra utmaningen på en gång nu då, så det inte glöms bort!

Tre saker som alltid finns i min/mitt......
Kylskåp: Standardmjölk, laktosfri mjölk, proviva
Frys: kött av något slag, rostbröd, glass
Skafferi: Mjöl, socker, fullkornspasta
Handväska: Försvarets hudsalva, plånbok, mobil
Sminkväska: Äger ingen sminkväska...
Badrumshylla: Linser, sminket, tandborsten
Förråd: Vinterkläder, urvuxna barnkläder, julsaker
Hjärna : Allt som ska göras, allt som borde göras och så mina Darlings
Jackficka: Grusludd, grusludd och grusludd (lägger aldrig något i jackfickorna)
Kryddskåp: Salt, svartpeppar, tandpetare
Barskåp: Rödvin, rom, annan sprit
Köksbänk: Kaffebryggaren, lattevispen, micron

Jag utmanar vidare Linda, Teskedsmamman och Petra!

*kramar*

Inga kommentarer: