onsdag 27 maj 2009

Jag, snabeldraken och Madonna!

Ongen är på dagis och jag är alldeles ensam hemma! Vad göra? Jojomensan, trots envisa hostattackar som gör att blodkärlen håller på att sprängas i huvudet, träningsvärk i diafragma och ömmande muskler vid revbenen, så inte sitter jag still på häcken! Nixfillebix! Fram med dammlasen, ajaxsprayen, dammsugaren och så på med stereon på högsta (nja... kanske inte högsta men högt!) volym. Sen går det på ett kick att få gula huset skinande rent, dammfritt och skurmedelsdoftande! Jag och snabeldraken tog en svängom till Madonna. Trist att jag inte har biljetter till hennes konsert. Hade varit skoj... Men men, får väl slänga igång en skiva istället. Slipper iaf trängas med tusentals människor ;-) Nåja, vad är väl en bal på slottet?
Nu ska jag duscha, få i mig lite lunch och vid två är det dags att hämta hem yrvädret igen!

*puss och kram* (är på bra humör idag!)

Inga kommentarer: