fredag 29 maj 2009

Önskelista

Jisses... snart fyller ju jag år! igen! Det är inte klokt vad tiden går fort! I år önskar jag mig det här i födvilsedagspresent (utan inbördes rangordning):

Stieg Larsson triologin. Ja, jag tillhör den lilla skaran som inte läst dem än... (Bokia.se)

En "fyll-i-bok" Mina vänner, för vuxna med barnasinnet kvar! Vem minns inte klassikern av den här boken man hade som liten?! (Bokia.se)






En Shakti-spikmatta! (shaktimattan.se)















Thomas Sabo berlock till ett av mina Thomas Sabo armband! (Lyxxa på Väla)

Vitt bomullssatinbäddset (2st. för 499 kr på Jysk! = bra pris!)


Sen önskar jag mig ett par örhängen också, liknande den grå pärlberlocken från Thomas Sabo!

Och skulle någon vänlig själ vilja ge mig en ickemateriellpresent så önskar jag mig en orangutang (ett av mina absoluta favoritdjur, som tyvärr är utrotningshotat...)
eller en barnmorska.

*kramar*

5 kommentarer:

Smaulandskan sa...

Hoppas du får en spikmatta - den är ovärderlig! En spikmatta att ligga på och en karl att ligga med, sen behöver man inte mycket mer (när det kommer till "liggunderlag" vill säga). ;-)

Kram och trevlig helg!

EmiliaJ75 sa...

Många fina saker! Spikmattan är jag lite nyfiken på att prova...

☆Videhexan på Virkaholic☆ sa...

Ah, spikmatta.... *vill ha*

Jag har inte heller läst Stieg Larsson så du behöver inte skämmas ensam ;)

Linda sa...

Fina saker! Vi skall köpa spikmatta snarast, flera på jobbet säger att den är galet bra!
Och Stieg Larsson - uuunderbart! Jag läser den andra boken nu och jag kan inte lägga den från mig, superbra!

Kramis

Camilla sa...

jönskar mej oxå en shakispikmatta när jag fyller år!