måndag 18 maj 2009

Så fina vi ska bli!


I morgon ska jag hämta hem pappamannens nya, svarta, skitsnygga kostym! Med tillhörande rosa (!) skjorta och en snygg slips. Har även lagt undan en lila bolero till min klänning. Så nu hoppas jag att min klänning sitter som den ska när jag ska prova den på onsdag! Lilla prinsessan kläder är redan klara; en ceriserosa klänning med tryck av fjärilar på och vita 3/4 leggings med spets i nederkanten. Barnvänligt så det förslår!

Nu ska vi bara ordna bröllopspresenten också! Vad det är kan jag ju inte skriva här, blivande bruden läser ju här!

Annars är det mycket som ska hinnas med innan vi åker på torsdag! Tvätten är klar, men det ska packas, bilen ska saneras invändigt och tvättas utvändigt (för tillfället är den en sanitär olägenhet!), i morgon ska vi faktiskt besöka en kennel (mest bara för skojs skull...) och spana in en sådan här hundras:

Dansk/svensk gårdshund

Rasen påminner om Jack Russel Terrier, men inte alls med det bjäbbiga som ofta kännetecknar en JRT.

På onsdag ska jag handla lite mat som ska med till Öland och så ska jag packa lite. Typ det jag kommer glömma att packa i morgon... Sen är det dags för oss att gå på husvisning igen och efter det så ska jag iväg och prova min klänning! Nästa vecka blir det till att leta skor till lilla prinsessan, för hur gärna hon själv vill så kan jag inte tillåta cloggs på bröllopet! Kanske jag också måste ha ett par nya skor. Blir i så fall någon form av sandal eller sandalett...

Nu är det godnatt så jag orkar med morgondagen!

*kram*

2 kommentarer:

famgranath sa...

Såg din fina klänning igår i skyltfönstret på Familia! Ni kommer bli jättefina! Så det finns tankar på vovve! Skoj.

EmiliaJ75 sa...

Lycka till med allt!
Kram