söndag 17 maj 2009

Vad tycker ni?

Snygg va? Den här klänningen (det är inte jag i klänningen på bilden!) ska jag ha på mig på allra bästaste bästisens bröllop den 6 juni!
Är så himla glad att jag äntligen har hittat en klänning! Ett tag trodde jag att jag i panik skulle behöva springa runt samma dag som vi ska åka till Stockholm och jaga ett tygstycke att dra på mig, Det hade verkligen varit så himla typiskt mig! För en gångs skull är jag ute i god tid! *wohooo*

Och jag kan inte sluta att nynna på I´m in love with a fairytale.... :-)

*kram*

4 kommentarer:

☆Videhexan på Virkaholic☆ sa...

Ja den var läcker!!!

Jag har också Fairytale på hjärnan, får inte bort den... kan man skrubba hjärnan med klorin?

☆Videhexan på Virkaholic☆ sa...

Nu har hjärnan bytt låt!!! Ny är det Estland ;)

Camilla sa...

Klänningen var snygg, lite typiskt dej på ett sätt, men du bör inte ha den där typen av skor på dej som hon på bilden har! Puss o kram!

Smaulandskan sa...

Jättefin klänning, du kommer bli kanonsnygg i den!

Ha en riktigt trevlig långhelg!
KRAM

Ps. Igår shoppade jag Exuviance-produkter så det stod härliga till. Nu ska jag också bli fin i fejjan! ;-) Ds.