tisdag 19 maj 2009

Skoproblem...

Just nu är mitt största problem vad jag ska ha för skor till klänningen? Tips, förslag och idéer tas tacksamt emot! Vita eller bruna? Med klack eller utan klack? Klädd eller öppen? sandal eller sandalett? Ja, ni förstår, inget världsligt problem men ändå ett jätteproblem!
Nästa skoproblem är att hitta en sko (sandal, tygsko eller liknande) till lilla prinsessan. Hennes fötter påminner mest om en oformlig, fyrkantig klump med spretande tår på. Inga flickskor är gjorda för att passa en sådan fot... Barfota kanske?

*kramar*

1 kommentar:

Petra sa...

Klänningen är superfin så jag hoppas den sitter som en smäck imorgon :)
Jag är absolut för hög klack. Vaderna blir så snygga i klack ;) Jag såg massor med jättefina skor i skyltfönstret på Scorett imorse, lite "jesus-sandal" influerade med många remmar du vet. Färgen spelar mindre roll, bara det är klack *ler*