fredag 15 maj 2009

Och till och med det löste sig!

Ja, eftermiddagen blev super! Jag och lilla prinsessan hade redan bestämt att vi skulle träffa L och S, så sagt och gjort. Vi åkte dit och åt mellis; L´s nybakta bröd *mums* sen cyklade lilla prinsessan och S till lekplatsen och jag och L promenerade med. Vi lekte och fikade där och sen kom pappamannen dit. När vi lekt färdigt tog vi oss hem till L och S igen och då hade pappan J kommit hem och vi blev kvarbjudna på middag! Det var vi inte sena att tacka nej till! Supergott och supertrevligt! Tjejjerna lekte jättefint ända tills John Blund började ge sig till känna. Då blev det kaos men det var ändå dags för oss alla att ta kväll.
Nu sover liten prinsessa gott i sin säng och kanske får vi lite sovmorgon här i familjen Kaos i morgon?!
Helgen bjuder på trädgårdsarbete, tvättning och förhoppningsvis ett möte med våra mäklare och en köpare av vårt hus för köpekontraktsskrivning!

*kram* och trevlig helg allihop!

2 kommentarer:

Camilla sa...

Gud vad glad jag är som inte lever erat liv just nu! Fast jag ska köpa mej en ny bil hade jag tänkt! Kul va? Vill ni köpa min gamla..? :) Hoppas vi ses snart! Förresten, se till att vara lediga lördagen den 11 juli, för då blir det kalas i Malmötrakten! Hoppas ni hittar ett hus snart! Kram

EmiliaJ75 sa...

Hoppas allt blir klart i helgen!