fredag 29 maj 2009

Nyfriserade

Igår var jag hos frisören och blev väldigtväldigt blond och klippt. Nu har jag en hyfsat klassisk page. Har gått ifrån "Poshfrisyren" mot ett mer jämnlångt hår. Känns bättre när jag nu återigen har håret på utväxt.
Idag blev pappamannen friserad och det blev riktigtriktigt bra! Första gången på våra snart 11 år som han har en riktig frisyr! Annars har det alltid varit rakat.
Och så fick lilla prinsessan sin lugg klippt. Hon verkligen hatar att ha håret i pannan men sätta upp det med en klämma? Nix, inte på vår dotter! Hon blev lite friserad i sina superblonda lockar också och givetvis avslutades allt med lila och rosa spray i håret...Skitsnyggt ;-)
Nu har vi i alla fall sagt att nu ska vi låta hennes lugg växa under sommaren och kanske det blir lättare att motivera med en klämma i luggen när man inte behöver gömma den under en mössa?

Ja, nu är hela familjen Kaos friserade och ekiperade och klara för att på torsdag styra kosan norrut till min älskade gamla hemstad; Stockholm! Och se min allra bästastebästis äntligen bli gift med sin M.
Lilla prinsessan är lite ledsen för hon vill också gifta sig så hon bestämde ikväll att hon ska minsann och gifta sig! Med L, allra bästastebästisens äldsta son som snart ska fylla fyra år. Enligt mig är det ett riktigt kap. So, you go girl!! :-)

*kramar*

2 kommentarer:

famgranath sa...

LÅter som att familjen kaos blev familjen fin! Ett foto kanske?? :-) HA det så skoj i huvudstaden!!

EmiliaJ75 sa...

Vad roligt att alla blev och känner sig fina!
Vi kör till Stockholm på fredag och kör hem på måndag. Kanske vi kan vinka någonstans till varandra?