lördag 30 maj 2009

Hostan lite bättre

Ja, jag hostar ju fortfarande. Men inte riktigt lika galet mycket som jag gjort senaste veckan! Skönt. Jätteskönt!
Dagen idag har bjudit på besök av min fina svägerska tillika pappamannens syster och lilla prinsessans favoritfaster M. Vi mumsade rabarberpaj och fikade lite. Passade på att skänka bort lite trädgårdsgrejjer till henne då det mer och mer lutar åt att vi kommer bo i en hyreslägenhet i 1,5-2 år framåt. Vi har en plan för framtiden och nu ska vi bara få livet till att acceptera vår plan också!
Sen har jag faktiskt kunnat få ligga på gräset och sola mig lite också! Superhärligt! Inte för att jag blev så värst brun, men det är liksom känslan av att ha få ligga i lugn och ro och sola! Undras om jag får en favorit i repris på det i morgon?!
Fy, vilket totalt urtråkigt och meningslöst blogginlägg det här blev då... Jaja...

*kramar* (eller nå´t...)

2 kommentarer:

EmiliaJ75 sa...

Vadå meningslöst - fick ju veta att du ätit rabarberpaj, haft mysig besök, framtidsplaner, solbränna....Jag är nöjd med mitt besök här;-)

Stefan o Becka sa...

Rabarberpaj är inte meningslöst!!
Hör jag ett ord till som tyder på att rabarberpaj tolkas som meningslöst, så kommer vi och äter upp den för Er!!!

Hälsningar

/ Rabarberpajbrigaden